A baby announcement.

HA! Not Mine...made ya look ;)

Do you know my blog friend Lauren? We hit it off in the blog world last August/Septemberish and have even met IRL. We text, tweet, instagram, facebook, facetime, email…you know we’re blog lovers.


Well…this little lady is havin another baby girl (she also has a sweet little one who is 20 months) J I say little lady because of the picture below. Homegirl is tiny.


In honor of her baby girl’s arrival she’s hosting a baby pool/giveaway! Whoever guesses the closest date and time of the baby's birth without going over will win a $25 amazon gift card!! YOU MUST ENTER BY TUESDAY JUNE 5TH AT 11:59 PM PST. The winner will be announced after the baby is born ;)


Here she is last week at 38 weeks



 (I'm pretty sure her legs are smaller than mine right now...)

Her DUE DATE is June 13th.


To enter:

1.       You must be a follower of my blog via GFC.

(Even though she’s hosting this baby pool, Lauren says you don’t have to follow her to enter because she’s going to be blogging sporadically when the baby comes…so while it’s not required…I highly suggest it ;) she’s a hilarious lifestyle blogger and I know you’d enjoy! )

2.       You must comment with a DATE and TIME that you think the baby will come.


The winner will be whoever comes closest to the date AND time WITHOUT GOING OVER.

If two people guess the same winning date and time, whoever entered it first will win. So try not to guess the same as someone else! :) Who wants a $12.50 amazon gift card, right? I have a list of like five things I need for the house that I would use the gift card on. What would you use it on?

Best of luck and yay Lauren!!!

33 comments:

  1. Friday June 8th by 11:59 PM

    (Hey..I have a guess too!)

    ReplyDelete
  2. June 10th by 11pm

    Congratulations Lauren!!!

    ReplyDelete
  3. haha, how fun!
    {and I was totally like "WHAT! Hollie's pregnant?"}...you fooled me.

    June 9th by 11:59

    ReplyDelete
  4. I obviously can't read because I read the bottom and was like "What? No! It's $25, why would I give someone only $12.50?" Ummm, derrrrr, haha.

    ReplyDelete
  5. I am going to guesssssssss....

    June 12th at 4:43 pm!!!

    xoxoxo EEE BABIES!!

    ReplyDelete
  6. Gosh, she may be the cutest pregnant lady I've ever seen! Haha

    ReplyDelete
  7. June 10th at 3:48pm!
    Almost here!! YAY! :)

    ReplyDelete
  8. what a fun post! i never win so i won't guess, lol.

    but she really is a gorgeous preggo lady!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'm going to remember this comment the next time I look in the mirror and think "OMG, where are my ankles???" ;)

      Delete
  9. I'm a new follower and guessing Friday, June 15th at 11:30 am.

    ReplyDelete
  10. My birthday is June 12, so that's my guess. June 12 at 8:30 p.m. Get it, girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man, she'd be a lucky girl to share your Bday, Lauren!

      Delete
  11. June 11th around 4PM. Final answer.

    ReplyDelete
  12. i honestly thought you were giving away a baby pool, like with water! i was like what would we do with that, except maybe put it on my balcony and put my feet it in when i lay out. hahahaha

    i think the baby will come by June 9th, by 6am!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! When I first texted Hollie I said, "Hey, what do you think about a baby pool giveaway?" and then a few minutes later I said, "I mean, not a plastic baby pool because I don't know who would want that, but where people guess the due date and the closest one gets a GC". I had the same vision w/ the plastic baby pool. I mean... It would be hard to ship too. :)

      Delete
  13. It seems like yesterday that she was making the announcement! So crazy it's been almost 9 months!!

    Hmm, I'm going to go with June 14 at 3:11 pm ;)

    And I follow you both!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It seems like it's been 3 months, max!

      Delete
  14. omg what a fun idea for a giveaway! okay lets see I think the baby willbe born June 17 at 2:35 in the morning! random I know, but since its her second im thinking shes going to go over her due date!

    xo Kelly

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was induced last time so I have no idea how far I could have gone... and this one seems to want to hang on. The 17th is def not out of the question, you never know :)

      Delete
  15. I'm going to pull a date out of butt (I'm a magician) and go with June 11th, 2:15 pm.

    Lauren is the prettiest pregnant lady I've ever seen. Seriously, I could only hope to look that good…and it' won't be happenin'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah crap, someone guessed my date already. oh well.

      Delete
    2. No one guessed your time though, you're totally in the running! And whatever, watch you be one of those magic pregnant people who ends up with twins and yet somehow is under her pre-preg weight after delivery. And then I will hate you for a little bit ;)

      Delete
  16. June 16 at 11:59 PM. :)

    I follow you, of course.

    ReplyDelete
  17. I say you have her by morning time on the 9th. That's just a few hours after... well... someone arrives. Love you!

    ReplyDelete

Thank YOU for your comments. <3